Pehlivanköy İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına aşağıda belirtilen nitelikte 1 Adet Büro Personeli Görevlisi alımı yapılacaktır.
Başvuru Tarihleri : 16/06/2020 –23/06/2020
Evrakları Son Teslim Etme Tarihi : 26/06/2020
Mülakat : 29/06/2020 Tarihinde Saat 14.00’da Kaymakamlık Toplantı Salonunda yapılacaktır.
AÇIKLAMA: Müracaatlar http://vakifilan.ailevecalisma.gov.tr adresinden online olarak alınacaktır. Kişiler sınavla ilgili bütün işleyişi bu sistem üzerinden yapacaktır. Ayrıca yazılı bir tebligat yapılmayacaktır. Başvuran adaylar, KPSS puanlarına göre sıralanacak ve en yüksek puandan başlanarak, alım yapılacak personel sayısının 5 katı kadar aday mülakata çağrılacak ve istenen şartları taşıdıklarını gösteren belgelerin aslını göstererek bir fotokopisini Vakfa teslim edeceklerdir
BÜRO PERSONELİ GÖREVLİSİNDE İSTENEN ŞARTLAR :
İşin Süresi : Daimi (2 Ay deneme süreli)
İstenilen İşgücü Sayısı : 1
1- GENEL ŞARTLAR :
1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
3) Mülakat tarihi itibari ile 18 yaşını bitirmiş 35 yaşından gün almamış olmak,
4) Erkek adaylar için askerlik ile ilişkisi bulunmamak,
5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
6) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
7) 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumundan mezun olmak ve ÖSYM tarafından yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.
8) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sakatlığı ile özrü bulunmamak.
9) Ek-(VIII) İş Tanımlarında belirtilen nitelikleri taşımak
2- ÖZEL ŞARTLAR:
1) İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümünden mezun olmak.
2) Bilgisayar programlarını kullanıyor olmak.(MS Office programları)
3) Erkek adaylar için askerlik ile ilişkisi olmamak
4) En az beş (5) yıllık B Sınıfı ehliyete sahip olmak.
5) Sosyal İletişim Becerisine sahip olmak.
6) Adli Sicil kaydı bulunmamak.
7) Pehlivanköy İlçesinde son başvuru tarihi itibariyle beş (5) yıl süre ile kesintisiz şekilde ikamet ediyor olmak
8)Herhangi bir kamu kurumunda kesintisiz son beş (5) yıl çalışmış olmak
MÜRACAAT EDECEK OLAN ADAYDAN İSTENECEK BELGELER:
1- Fotoğraflı Özgeçmiş (En fazla bir sayfa)
2- Diploma veya Mezuniyet Belgesinin fotokopisi
3- Nüfus Aile Kaydı ve Yerleşim Yeri Belgesi.
4- Adli Sicil Kaydı.
5- Askerlik ile ilişkisi olmadığını gösterir belge veya fotokopisi
6- İş Deneyim Belgesi.
7- Geçerli KPSSP3 Puan Türünden en az 60 Aldığını Gösterir Belge.
8- Bilgisayar programlarını kullandığına ilişkin diploma veya sertifika fotokopisi
9- Sürücü belgesinin fotokopisi
EK (VIII) İŞ TANIMLARI :
BÜRO PERSONELİ:
İşin Unvanı Büro Görevlisi İş Tanımı
Kodu SYDV-04
Unvanın Bağlı Olduğu
Amir Vakıf Müdürü
İşin Özeti Vakfa başvuran vatandaşlarla görüşerek talepleri kaydetmek ve genel büro hizmetlerini yürütmek
İş Kapsamındaki Görevler
1- Vakfa gelen kişiler ile ilk görüşmeyi yapmak, sosyal yardımlara ilişkin bilgi vermek ve gerekiyorsa diğer kurumlara yönlendirme yapmak
2- Sosyal yardım ve gelir testi başvuru formunun doldurulmasında vatandaşa yardımcı olmak
3- Başvuru alındı belgesini hazırlamak ve vatandaşa teslim etmek
4- Sosyal yardım ve gelir testi başvuru sahiplerinin bilgilerini sisteme girmek
5-Başvurularda hanede çalışabilecek durumda olan kişilerin İŞKUR kayıtlarını yapmak ve hanedeki kişilerin durumundaki değişikliklere göre kayıtları güncellemek
6- Her başvuruda hanenin dosyasını kontrol etmek ve ilk defa yapılan başvurularda hane dosyası açmak
7- Başvurularla ilgili olarak Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi tarafından sosyal incelemenin yapılması amacıyla Vakıf müdürüne bilgi vermek
8- Mevcut dosyaların belirli zaman aralıklarıyla sorgulanması sonucunda tespit edilen değişlikleri Vakıf Müdürüne raporlamak
9- Her türlü kurum içi ve kurum dışı yazışma evrakını hazırlamak
10- Hane dosyalarının arşivlenmesi ve korunmasından sorumlu olmak
11- Gelen ve giden evrak kayıt ve arşivleme işlerini yapmak
12- Haneye bilgi verilmesi gereken durumlarda iletişimi sağlamak
13- Vakıf Müdürü tarafından verilecek benzeri işleri yerine getirmek
İş İçin Gerekli Özellikler
1- En az 4 yıllık lisans eğitimini tamamlamış olmak
2- Sosyal iletişim becerisine sahip olmak
3- Bilgisayar sertifikası (zorunlu olmayıp tercih nedenidir.)
4- İşe alım sürecinde geçerli olan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak Not: İhtiyaç duyulması halinde Mütevelli Heyeti tarafından; yabancı dil bilmek, işaret dili bilmek, bilgisayar programları kullanabilmek gibi özel şartlar da aranabilir.
Not: Müracaat eden adaylar yukarıda belirtilen belgelerin aslını 26/06/2020 günü mesai bitimine kadar Vakfımız Müdürlüğüne getirip gösterecek olup, bir fotokopisini de vakfa teslim edecek ve evrakları teslim ettiğine dair belge alması gerekecektir.
Vakfımız Mülakat Sonucu Personel Alıp Almamakta Serbesttir.
Kamuoyuna Duyurulur 15/06/2020
İrtibat Adresi ve Telefonları :
Pehlivanköy Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
Hükümet Binası Kat : 1
Telefon : 0 288 714 10 77 www.pehlivankoy.gov.tr
Erdoğan BEYPINAR
Pehlivanköy Kaymakamı
Vakıf Başkanı